Als marketeer wil je dat je CRM-systeem vóór je werkt. Dat het je krachtigste middel is in plaats van een frustrerend doel. Maar hoe kom je op dat punt en nog belangrijker: hoe zet je de volgende stap? MaxGrip schakelde mij in.
"MaxGrip is een consultancybureau op het gebied van assetmanagement en industrieel onderhoud. Het gaat dan om fysieke assets, zoals machines en apparatuur, pijpleidingen en opslagtanks. Wij helpen onze klanten een zo optimale prestatie(duur) uit hun assets te halen. Zo verhogen onze klanten hun productiviteit, veiligheid en energie-efficiëntie, en verminderen ze hun afval én kosten.”
MaxGrip werd in 1997 opgericht en heeft inmiddels kantoren in Nederland, Maleisië en de VS. Zo kunnen ze hun nationale klanten helpen, zoals waterschappen en waterzuiveringsstations, maar ook hun wereldwijd opererende klanten, zoals FrieslandCampina, Heineken, Shell, Nestlé en FedEx.
In 2019 schafte MaxGrip Microsoft Dynamics aan als CRM-systeem voor hun sales en marketing. Het is een werkelijk fantastisch programma met ongekende mogelijkheden. Maar, wie er niet bekend mee is, kan er makkelijk in verdwalen. "Bij de invoering van Dynamics wilden we iemand hebben die over onze schouder meekeek, maar ons ook adviseerde hoe we het beste gebruik konden maken van dit uitgebreide systeem", vertelt Marco.
MaxGrip benaderde mij voor hulp. "Kevin is écht een expert en hij kan je zo vertellen welke functionaliteiten er zijn, wat die precies doen en welke resultaten ze hebben. Hij legt je uit hoe je het beste met Microsoft Dynamics werkt en neemt je bij de hand om het systeem onder de knie te krijgen."
Algemeen gezegd: ik hielp en help MaxGrip met het inzetten van Dynamics Marketing. Specifiek betekent dit, dat ik:
Elk kwartaal heb ik met Marco een meeting. Daarin beantwoord ik vragen en ben ik een sparringpartner voor specifieke vraagstukken, zoals de overgang naar het nieuwe Microsoft Dynamics-systeem.
Marco is overtuigd van de toegevoegde waarde van Microsoft Dynamics 365 Customer Insights en mijn begeleiding. "We tillen hoe we met het systeem werken continu naar een hoger niveau. Daardoor halen we er steeds betere resultaten uit:
Ik ben ervan overtuigd dat al dit werk meer kwalitatieve leads oplevert en onderaan de streep bijdraagt aan de omzet.”
Met lange beslissingstrajecten van consumenten binnen een concurrerende markt zorgt Premium Audio voor een onuitwisbare indruk in elk contactmoment.