IT-marketingnerd met humor en een obsessie voor het bouwen van de ultieme klantervaring zoekt organisaties die hun klanten een 5-sterrenervaring van willen geven.
Dat ben ik, talk to me!De meeste organisaties hebben niet het budget of de mankracht van Coolblue om alles voor een glimlach te kunnen doen. Jouw organisatie waarschijnlijk ook niet. Maar: je wilt je klanten wél die 5-sterrenervaring geven. Ik ben Kevin Huizer en met studiocx help ik het MKB, verenigingen en stichtingen bij het bouwen van onvergetelijke klantervaringen.
Hoe? Door te kijken naar wie jouw ideale klanten zijn, wat ze nodig hebben en wat jouw CRM-doelstellingen zijn. Die ingrediënten giet ik in het CRM-platform Microsoft Dynamics 365. Zo ben je sneller, effectiever en prettiger voor je klanten. En upgrade je jouw klanten naar superfans. Superfans die blijven terugkomen, waardoor je organisatie groeit.
Werk je met mij samen? Verwacht dan het volgende:
Je mag me wakker maken voor powerliften of een potje padel, maar daar heeft je organisatie niet zo veel aan. Gelukkig mag je me ook wakker maken voor jouw klantcontacten en het verbeteren daar van. Ik ga ‘aan’ op het gebruiken van de data en analyses uit jouw klantendatabase voor het ontwerpen van de ideale klantervaringen. Klantervaringen waarmee je je klanten upgradet naar superfans.
Werken aan procesplaten voor klantcontact geeft me kippenvel.
Nee, niet figuurlijk. Letterlijk.
Noem het een obsessie, maar ik zie overal hoe organisaties hun contact met klanten hebben geregeld. En hoe ze het níét hebben geregeld: als ik bel naar mijn verzekeraar en vier keer doorverbonden word voor ik de juiste persoon aan de lijn heb. Of als ik bij de zelfscankassa van een bouwmarkt dik 15 seconden wacht op mijn bon. Mijn kennis van IT en marketing maakt dat ik zie: het kan zoveel sneller en slimmer.
Ik ben trots op elke klus die ik afrond. Deze bedrijven mocht ik al helpen aan blije klanten: