Wil je onvergetelijke contactmomenten waardoor leads klanten worden en klanten fans? Ik help je van strategie tot uitvoering.
Aanpakket 1
Waar mensen ook zitten in hun klantreis bij jouw bedrijf, je gunt ze een 5-sterrenervaring. Maar: je hebt eigenlijk geen idee hoe je zoiets voor elkaar bokst. Ik help je met de juiste strategie. Door eerst alle contactmomenten mét je klanten en de processen die je hebt vóór je klanten te verzamelen en analyseren, snap jij wie je klanten zijn en wat ze precies willen. Door daarna je CRM-strategie daarop aan te sluiten, zorg ik dat je de juiste klanten aantrekt, behoudt en fan maakt.
Samen met alle collega’s die met het CRM-systeem gaan werken, start ik met een roadmapsessie. Die bestaat uit vier workshops:
Met die workshops zorg ik ervoor dat alle collega’s achter de CRM-strategie staan. Want de mensen die het moeten uitvoeren, moeten dat wel wíllen. De roadmapsessie en alle klantinzichten die we hebben opgedaan combineer ik met mijn kennis van IT en marketing. Dat levert je de CRM-strategie op waarmee je klanten upgradet naar fans.
Aan het einde van ons traject krijg je van mij een rapport. Daarin vind je:
Investering
Aanpakket 2
Je gunt je klanten een 5-sterrenervaring en weet ook al hoe je dat wilt doen. Misschien heb je intern de CRM-strategie laten uitwerken, misschien heb ik ‘m voor je ontworpen. Anyway, nú is het tijd om die strategie tot leven te brengen. Dat doen we met Microsoft Dynamics 365.
Hoe? Door dat systeem slim in te richten voor marketing, sales en service en te ontdekken wat werkt voor jouw klanten en wat niet. Laat de techniek die daarvoor nodig is maar aan mij over.
Dit krijg je:
Investering:
Aanpakket 3
Je hebt een strategie om van je klanten fans te maken en een perfect daarop afgestemd CRM-systeem. Nu is het tijd voor die extra push: marketingautomatisering. Door de stappen tussen marketing en sales te automatiseren, kunnen je collega’s zich meer bezighouden met het aantrekken en binnenhalen van klanten die écht bij jouw organisatie passen en dus ook sneller fan worden.
Ik zet de automatisering op met Microsoft Dynamics 365 Marketing. Helemaal op maat voor jouw organisatie, natuurlijk. Je merkt al snel meer betrokkenheid van leads en contactpersonen door automatische en persoonlijke campagnes.
Dit krijg je:
Investering:
Aanpakket 4
Nice! Je applicatie werkt en is opgeleverd. Maar, wat doe je met vragen, problemen en wijzigingsverzoeken die vanuit de organisatie komen? Dan wil je op een flexibele manier continue ondersteuning hebben. Soms voor het meekijken met een issue, soms voor het realiseren van (kleine) nieuwe functionaliteit.
Zelf geloof ik niet in service level agreements met een omslachtig ticketsysteem, ingewikkelde afspraken en lange doorlooptijden. Daarom krijg je bij studiocx een SLA zoals ik ‘m graag heb: korte lijnen, met een pragmatische aanpak en snel opgelost. Daarnaast zijn er geen verborgen kosten, dus je komt nietvoor nare verrassingen te staan. Het prijsmodel met een vast bedrag zorgt dat dit voor jouw organisatie makkelijk te budgetteren is en is schaalbaar wanneer je organisatie daar om vraagt.
Dit krijgt een doorgroeier:
Investering
Of je organisatie nou een strategie wil, een goedwerkend CRM-systeem, marketingautomatisering of alledrie: ik werk volgens een vaste aanpak. De allereerste stap is áltijd onderzoeken en analyseren. Zonder die stap mist elke inspanning z’n doel. Pas als ik alle informatie op een rij heb, kunnen we de strategie bepalen: hoe gaan we te werk? Naar welk doel werken we toe? Op basis van die strategie ontwerp ik de oplossing die past bij jouw organisatie. Tenslotte voer ik die oplossing uit. En daarna check ik of die oplossing werkt door de resultaten te meten. Je blijft altijd nieuwe inzichten opdoen. Klaar ben je dus nooit. Verbeteren. Profiteren. Repeat.
Om van elk contactmoment met klanten een feest te maken, moet technologie voor je medewerkers werken. Daarom richten we samen één of meerdere modules van het Microsoft Dynamics 365 platform in. Bijvoorbeeld:
Nieuwsgierig geworden welke bedrijven ik help met het bouwen aan hun ultieme klantervaring?